Všeobecné obchodní podmínky
Milí návštěvníci webových stránek www.hawaiiclub.cz,
právě jste se ocitli na stránce se všeobecnými obchodními podmínkami pro prodej našich e-booků (elektronických knih), on-line kurzů, zboží a nabídku seminářů a vzdělávacích pobytů. Na webových stránkách www.hawaiiclub.cz (dále jen „web“ nebo „webové rozhraní“) jste si nejspíš už přečetli podrobnosti o vámi vybraném produktu nebo vzdělávací akci. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (zkráceně jen „VOP“) obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici před tím, než kliknete na objednávací tlačítko. Pečlivě si VOP přečtěte. Pokud si je přečtete, bude váš souhlas opravdu souhlasem.
OBSAH VOP
- I. ZÁKLADNÍ ÚDAJE O NAŠÍ SPOLEČNOSTI
- II. OBECNÁ UJEDNÁNÍ O DIGITÁLNÍM OBSAHU
- III. PŘEDMĚT SMLOUVY, OBJEDNÁVKA
- IV. CENA, ZPŮSOB ÚHRADY, FAKTURACE
- V. ZPŮSOB PLATBY
- VI. DODACÍ PODMÍNKY
- VII. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
- VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY SPOTŘEBITELE
- IX. STORNO PODMÍNKY SEMINÁŘŮ
- X. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE
- XI. GARANCE
- XII. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
- XIII. OCHRANA ÚDAJŮ
- XIV. COOKIES
- XV. SOUTĚŽE
- XVI. ZÁVĚREM
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1. Tyto obchodní podmínky (dále “podmínky” nebo “OP”) platí pro nákup na webové stránce www.hawaiiclub.cz
2. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Masters Production s. r. o., se sídlem Štramberská 435, 742 58 Příbor, IČO: 05688442 a kupujícího (dále také „zákazník“ či „účastník“). Je-li smluvní stranou spotřebitel (jiná osoba, než podnikatel, který činí objednávku v rámci své podnikatelské činnosti), řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami také občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, jejíž předmětem je prodej produktů, služeb a zboží, uvedených na webových stránkách www.hawaiiclub.cz (dále jen předmět koupě), kterou strany uzavírají prostřednictvím webových stránek www.hawaiiclub.cz.
4. Předmět koupě je produktem duševního vlastnictví, a proto je zakázáno jakékoliv jeho šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora. Uzavřením kupní smlouvy kupující přijímá, že jakékoliv použití informací z předmětu koupě a úspěchy či neúspěchy z toho plynoucí, jsou pouze v rukou kupujícího a autor za ně nenese žádnou odpovědnost. V předmětu koupě může kupující najít informace o produktech nebo službách třetích osob. Tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k této tematice.
II. OBECNÁ UJEDNÁNÍ O DIGITÁLNÍM OBSAHU
1. Smlouvou o poskytování digitálního obsahu se poskytovatel zavazuje zpřístupnit uživateli věc v digitální podobě (digitální obsah) k užívání pro vlastní potřebu a uživatel se zavazuje platit za to odměnu. Pro poskytování digitálního obsahu se uplatní ujednání § 2389a a následující občanského zákoníku.
2. Není-li ze specifických důvodů sjednáno jinak, poskytovatel se zavazuje zpřístupnit uživateli digitální obsah bezodkladně po připsání ceny na účet poskytovatele.
3. Je-li poskytovatel v prodlení se zpřístupněním digitálního obsahu, může uživatel odstoupit od smlouvy, nesplní-li poskytovatel svoji povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej uživatel vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se strany výslovně dohodly.
4. Není-li sjednáno mezi poskytovatelem a uživatelem jinak, součástí dodávky nejsou aktualizace digitálního obsahu.
5. Ustanovení o poskytování digitálního obsahu se použijí také v případě, že uživatel namísto odměny poskytovateli poskytuje nebo se zavazuje poskytnout své osobní údaje, ledaže je poskytovatel zpracovává pouze pro účely poskytnutí digitálního obsahu nebo pouze ke splnění svých zákonných povinností.
III. PŘEDMĚT SMLOUVY, OBJEDNÁVKA
Předmět objednávky, označení produktu a cena
1. Předmětem smlouvy je nákup a prodej živých akcí - seminářů a záznamů z nich, prodej on-line programů, přednášek a zboží. Jejich specifikace a jednotlivé varianty, včetně jejich obsahu, jsou uvedeny na webových stránkách www.hawaiiclub.cz.
2. Termíny seminářů, zahájení on-line programů budou předem zveřejňovány na stránkách www.hawaiiclub.cz. Také veškeré informace, týkající se objednávky, poskytuje prodávající na webové stránce www.hawaiiclub.cz u daného produktu.
3. Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedeno na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. Cena je vždy uvedena i na objednávkovém formuláři.
4. V programu Hawaii Club Premium zasíláme našim klientům fyzický balíček. Ten je odesílán 1x měsíčně. Povinností klienta je vyplnit v objednávkovém formuláři pravdivé údaje, kam může být balíček doručen. V případě opakovaného vstupu klienta do programu Hawaii Club Premium má klient nárok na balíček pouze jednou a to při prvním vstupu do programu.
5. Na Summer Campu prodávající zajišťuje účastníkům ubytování a stravu. Tato částka se hradí přímo na místě a odečte se od ní již zaplacená záloha. Tato platba je poskytnuta třetí straně poskytující ubytování a stravu.
6. V rámci Hawaii Club Firstclass se konají workshopy. Veškeré náklady na ubytování a stravu zajišťuje prodávající.
Objednávka
1. Prodejní formulář obsahuje vždy informace o zákazníkovi, objednávaném produktu, zboží nebo službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny, údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U on-line produktů náklady na dodání účtovány nejsou. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám, přičemž tyto se neliší od základní sazby.
2. Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká odesláním objednávky (nikoliv až po potvrzení objednávky). Objednávku podá zákazník kliknutím na tlačítko „Odeslat“. Od tohoto momentu vznikají mezi ním a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v prodejním formuláři. Prodávající vylučuje přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou.
3. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
4. Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.
5. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.
6. Prodávající je povinen poskytnout či dodat produkt/zboží/službu, které si zákazník objednal a zákazník se zavazuje produkt/zboží/službu převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Povinnosti dodat produkt/zboží/službu je prodávající zbaven v případě vyprodání zásob či překročení plánované kapacity, o čemž bude zákazník informován.
7. Vlastnické právo k produktům/zboží přechází na zákazníka zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.
8. Prodávající neposkytuje aktualizaci u svých programů, pokud na dané webové stránce s informacemi o produktu není uvedeno jinak.
9. Zákazník je srozuměn s tím, že pro řádné užívání online vzdělávacích produktů a webinářů je třeba z jeho strany splnit technické požadavky– aktualizovaný software. V případě použití neaktualizovaného softwaru - internetového prohlížeče může být omezena funkcionalita.
Doporučené požadavky na přehrávání videí jsou:
Kterýkoli internetový prohlížeč z uvedených + minimální verze
- Microsoft Edge 18 +
- Firefox 91 +
- Google Chrome 96 +
- Safari 15 +
- Opera 83 +
- iOS Safari 15 +
+ nainstalovaný zásuvný modul Adobe Flash Player
Minimální konfigurace pro přehrávání videí ve Windows:
- Procesor 2.8 GHz Intel Core 2 Duo anebo rychlejší
- 4 GB RAM
- Grafická karta s aspoň 512 MB RAM
Minimální konfigurace pro přehrávání videí v OS X:
- Procesor 2 GHz Intel Core 2 Duo anebo rychlejší
- 4 GB RAM
- Grafická karta s aspoň 512 MB of RAM
Požadavky na otevření PDF souborů:
Doporučený software Adobe Reader (zdarma dostupný ZDE: http:/ger.adobe.com/sk/reader/otherversions)
Upozorňujeme, že nedostupnost nebo špatná kvalita přenosu může být ovlivnitelná rychlostí internetového připojení.
IV. CENA, ZPŮSOB ÚHRADY, FAKTURACE
Ve shrnutí přihlášky a na webové adrese www.hawaiiclub.cz najde kupující všechny ceny služeb včetně DPH v zákonné výši.
- Cena produktů, zboží a služeb, včetně informace o tom, zda je cena s DPH či bez DPH, je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. V případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou sazbou DPH. Cena je vždy uvedena i na prodejním formuláři.
- U vybraných produktů prodávajícího (diáře, deníky, knihy) je zákazník společně s cenou povinen zaplatit i náklady spojené s jeho balením a dodáním. Cena za balení a dodání je vždy uvedena na prodejním formuláři, je-li prodávajícím účtována.
- Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi daňový doklad – fakturu, který slouží jako doklad o zakoupení produktu, zboží či služby. Prodávající je neplátce daně z přidané hodnoty.
V. ZPŮSOB PLATBY
- Cenu produktu/zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží hradí zákazník bezhotovostním způsobem a na účet zvolený v prodejním formuláři.
- Možnosti plateb
Pro bezhotovostní platby jsou platební metody napojeny na platební bránu společnosti STRIPE Payments Europe, Ltd., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet. Čísla platebních karet a hesla k elektronickému bankovnictví jsou zadávána pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti STRIPE.
Využít můžete těchto možností plateb:
- online platební kartou VISA, VISA elektron, MasterCard, Maestro
- rychlým bankovním převodem: Raiffeisen BANK, GE Money, Fio, KB, ČSOB, mBank a další
- bankovním převodem na základě faktury - Forma platby
Platba je jednorázová. Možnost rozdělené platby je uvedena u vybraných produktů vždy v objednávkovém formuláři daného produktu nebo služby včetně uvedení počtu a výše jednotlivých plateb (bod IV.6.). - Zákazník je povinen uhradit cenu společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat a poskytnout včas požadované plnění.
- Kupní cena je splatná do 7 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
- Rozdělené platby
- U vybraných fyzických nebo online vzdělávacích produktů umožňujeme rozdělit nákup mezi několik plateb.
- Počet plateb a jejich výše je uveden na webových stránkách produktu.
- Možnost hrazení kupní ceny v několika platbách si zákazník volí při vyplňování prodejního formuláře.
- V případě zvolení hrazení kupní ceny v rozdělených platbách a použití platební karty zákazník souhlasí s provedením opakovaných plateb z jeho platební karty až do úplného splacení zakoupeného produktu nebo služby.
- V případě hrazení kupní ceny v několika rozdělených platbách jsou přístupové údaje, příp.odkaz na URL adresu zákazníka, poskytnuty na jím uvedenou emailovou adresu po uhrazení a připsání první platby na účet prodávajícího.
- Přístup k online vzdělávacímu produktu před úplným zaplacením kupní ceny má kupující zajištěn za předpokladu řádného plnění plateb, tzn. že hradí dílčí platby řádně a včas.
- Prodávající má právo pozastavit přístup zákazníka do online vzdělávacího programu/produktu, který je v prodlení s hrazením jakékoliv faktury s dílčí platbou více jak 1 den po splatnosti faktury.
- Přístup zákazníka prodávající obnoví po uhrazení faktury/faktur po splatnosti.
- U prodeje formou rozdělených plateb může zákazník garanci vrácení peněz uplatnit nejpozději do 30 dnů od zaslání přístupových údajů po uhrazení 1. platby.
- Prodlení zákazníka s úhradou dílčí platby více jak 10 dní po době splatnosti se považuje za podstatné porušení smlouvy a prodávající má právo z uvedeného důvodu od smlouvy odstoupit.
VI. DODACÍ PODMÍNKY
- U online vzdělávacích produktů se dodáním rozumí zaslání přístupových údajů ze strany prodejce na emailovou adresu zákazníka uvedenou v prodejním formuláři, případně zasláním odkazu URL adresy.
- Přístupové údaje poskytne prodávající zákazníkovi až po zaplacení celé kupní ceny nebo 1. platby v případě rozdělených plateb, a to nejpozději do tří dnů, není-li uvedeno jinak.
- V případě tištěných produktů (diářů, deníků, knih, apod.), prodávající dodává a doručuje objednané zboží dle velikosti a váhy obchodním balíkem Zásilkovnou či Českou poštou dle aktuálního sazebníku, v co nejkratším termínu, obvykle do 2-10 pracovních dnů od obdržení platby. Místo dodání je stanoveno na základě prodejního formuláře zákazníka. Za splnění dodávky se považuje dodání předmětu na doručovací adresu uvedenou v prodejním formuláři.
VII. ZABEZPEČENÍ A OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV
- Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu k online produktu či poskytnuté URL adrese. Prodávající nenese žádnou odpovědnost za zneužití uživatelského jména a hesla třetí osobou.
- Produkty, které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává (online vzdělávací programy, webináře, knihy, diáře, ebooky) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autora je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít, může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY SPOTŘEBITELE
Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí/dodání produktu, zboží, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.
V případě, že spotřebitel v průběhu 14denní lhůty pro vrácení zboží začne využívat digitální produkt, souhlasí s tím, že ztrácí právo na vrácení zboží. V tomto případě už nelze vrátit peníze za tento produkt, i když ještě nebyl zkonzumován celý.
Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme vás o dodržení níže uvedených podmínek:
- Nejpozději 14. den po převzetí produktu/zboží musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
Odešlete žádost prosím emailem na podpora@hawaiiclub.cz spolu s uvedením čísla objednávky, jména a data nákupu. - Knihy či diáře doručte zpět na vlastní náklady a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Balíček zašlete na adresu: Francouzská 1203/23, Kopřivnice 742 21, tel.: 605 874 257 - Veronika Heraltová nebo na Výdejní místo Zásilkovny Toys Šerý, Štefánikova 220/24, Kopřivnice 742 21, tel.: 605 874 257 - Veronika Heraltová, e-mail: heraltova@gmail.com
- Knihy či diáře, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku.
- Peníze za produkt/zboží Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
- Prodávající není povinen zákazníku vrátit přijaté peněžní prostředky dříve, než mu zákazník předá zboží nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal a potvrdí přijetí opravného daňového dokladu.
- V případě odstoupení zákazníka od smlouvy na online vzdělávací produkt, je prodávající oprávněn neprodleně po doručení odstoupení zákazníkovi deaktivovat a znemožnit přístup do členské sekce programu.
IX. STORNO PODMÍNKY SEMINÁŘŮ A VZDĚLÁVACÍCH POBYTŮ
V případě, že se nemůžete jakéhokoliv semináře či vzdělávacího pobytu zúčastnit, ozvěte se nám obratem na podpora@hawaiiclub.cz. a uveďte v e-mailu Vaše jméno a dále název, termín a místo konání.
V případě zrušení semináře či vzdělávacího pobytu z naší strany Vám vrátíme částku v plné výši nebo ji můžete využít na jiný seminář/vzdělávací pobyt ve stejné hodnotě z naší nabídky.
1. SEMINÁŘE
- Účastník zruší účast více než 14 dní před konáním akce
- Vzniká storno administrativní poplatek 500 Kč a zbytek uhrazené částky se vrací.
- Zároveň je možné zbylou částku využít na jiný seminář z nabídky aktuálních termínů seminářů na stránce www.hawaiiclub.cz. Předplacenou částku můžete využít v rámci 1 roku. - Účastník zruší účast méně než 14 dní před konáním akce
- Vzniká storno 50 % z uhrazené částky a zbytek uhrazené částky se vrací.
- Také je možné částku využít na jiný seminář z nabídky aktuálních termínů na stránce www.hawaiiclub.cz. Předplacenou částku můžete využít v rámci 1 roku. V tomto případě účtujeme pouze stejný administrativní poplatek ve výši 500 Kč jako u zrušení účasti více než 14 dní od data konání semináře. Tento uhradíte na místě konání nově vybraného semináře při registraci. Tato možnost se dá využít pouze jednou.
- V případě, že se Vám podaří sehnat za sebe jiného účastníka, storno poplatek se neúčtuje. Pouze nám dejte o této skutečnosti vědět na podpora@hawaiiclub.cz - Účastník se na seminář bez předchozí omluvy vůbec nedostaví
- Vzniká storno ve výši 100 %. - Výjimkou, co se týče storno poplatků živých akcí, jsou vzdělávací pobyty (typicky Summer Camp)
- viz část XII. - Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího
Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:
- prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny nebo dílčí úhrady (splátky) více jak 10 dnů po době splatnosti;
- porušení povinností na ochranu autorského práva (čl.6 OP) ze strany zákazníka.
2. SUMMER CAMP
Summer Camp je vzdělávací vícedenní živá akce. Pro závaznou registraci na Summer Camp je nutné uhradit nevratnou zálohu ve výši stanovené na registrační stránce. Záloha se platí za každou osobu zvlášť s výjimkou dětí do 2 let.
Celková částka za pobyt se skládá z poplatku za ubytování, stravu a účastnického poplatku. Tato částka se hradí přímo na místě a odečte se od ní již zaplacená záloha.
Veškeré částky a poplatky naleznete přímo na registrační stránce Summer Campu.
3. HAWAII CLUB FIRSTCLASS
Registrace do programu Hawaii Club Firstclass je potvrzena zaplacením celé částky či první částí v případě rozdělené platby.
Po vstupu do programu Hawaii Club Firstclass není možné uplatnit storno podmínky a částka je nevratná.
Po zaplacení této částky se domluví termín workshopu, který je závazný. V případě zrušení své účasti hradí klient veškeré náklady spojené s pořádáním daného workshopu. Následně se domluvíme na novém termínu, kdy se daný workshop uskuteční.
V případě zrušení daného workshopu ze strany poskytovatele hradí poskytovatel i náklady s tím spojené. A se zákazníkem domluví nový termín workshopu.
X. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ, REKLAMACE
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, tj. práv z vadného plnění, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
- Prodávající odpovídá zákazníkovi, že zboží při převzetí nemá vady. V případě, že věc při převzetí není ve shodě s kupní smlouvou, má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu produkt/zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě.
- Vadné plnění uplatňuje zákazník bez zbytečného odkladu u prodávajícího, nejpozději však do dvou let od převzetí zboží.
- Pro reklamaci nás prosím kontaktujte emailem na adrese podpora@hawaiiclub.cz. Součástí reklamace by mělo být přiložení dokladu o koupi a popis závady. O způsobu vyřízení reklamace budete informováni emailem.
- Zákazník může požadovat bezplatné odstranění vady, přiměřenou slevu z ceny a není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad. Není-li oprava nebo výměna možná, na základě odstoupení od smlouvy může zákazník požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
- Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se zákazníkem nedohodne na delší lhůtě.
- Prodávající není povinen nároku zákazníka vyhovět, pokud prokáže, že tento před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. Rovněž prodávající neodpovídá za závady, které mohou vzniknout zákazníku díky pomalému internetovému připojení kupujícího, neaktualizovanému internetovému prohlížeči či nenainstalovanému povinnému softwaru pro spuštění webináře či online produktu, které není schopen ovlivnit. On-line vzdělávací produkty a webináře obsahují pouze návody a doporučení, prodávající rovněž neodpovídá za úspěch či neúspěch zákazníka při aplikaci v praxi.
Odpovědnost za vady při poskytování digitálního obsahu
- Uživatel je oprávněn uplatnit svá práva z vadného plnění, a to v případě, vykazuje-li digitální obsah vadu. Uživatel v postavení spotřebitele je oprávněn vytknout vadu ve lhůtě dvou let od převzetí digitálního obsahu. V takovém případě, je-li to možné, může uživatel požadovat její odstranění (případně se posoudí, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné). Práva z vadného plnění uplatní uživatel u poskytovatele e-mailem bezodkladně po jeho zjištění. V rámci reklamace poskytovatel potom vadu odstraní v přiměřené době tak, aby nezpůsobil uživateli značné obtíže. Není-li uživatel v postavení spotřebitele, odpovídá poskytovatel za vady, které se u digitálního obsahu vyskytnou při převzetí a uživatel je vytkne bezodkladně.
- Uživatel v postavení spotřebitele může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy, pokud poskytovatel vadu dle předchozího odstavce neodstraní, nebo pokud se vada projeví i po odstranění nebo je vada podstatným porušením smlouvy. Uživatel není oprávněn od smlouvy odstoupit, jedná-li se o vadu nevýznamnou.
- Stanovuje se v souladu se zákonem, že přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou digitálního obsahu bez vady a vadného digitálního obsahu, který byl uživateli poskytnut. Má-li být digitální obsah poskytován po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytován vadně. V případě, jedná-li se o digitální obsah poskytovaný za osobní údaje uživatele namísto odměny, nemůže uživatel požadovat přiměřenou slevu.
- Peněžité částky, které má poskytovatel z důvodu vadného plnění vydat uživateli, ať už z titulu poskytnutí přiměřené slevy či pokud uživatel odstoupí od smlouvy, vrátí poskytovatel na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy uživatel uplatnil u poskytovatele příslušné právo z vadného plnění.
- Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ust. § 1914 – 1925, § 2161 – 2174b a § 2389a a násl. občanského zákoníku).
- Vady digitálního obsahu je nutné vytknout bez zbytečného odkladu po jejich zjištění na e-mailovou adresu: podpora@hawaiiclub.cz
- Poskytovatel reklamaci vyřídí bezodkladně, nejpozději však v 30denní lhůtě od jejího přijetí. Poskytovatel se zavazuje, že v případě, bude-li ze zákonem stanovených důvodů trvat reklamační proces déle, než 30 dnů, podá uživateli do 30. dne od přijetí reklamace informaci o průběhu reklamace.
XI. GARANCE
Za své produkty Masters Production, s.r.o. ručí zárukou spokojenosti a garancí vrácení peněz pro případ, že s produktem nebudete spokojeni či zjistíte, že zakoupený trénink či program není pro vás vhodný. Zda je garance u konkrétního produktu poskytována, je uvedeno na webových stránkách vámi vybraného produktu.
- Odstoupení od smlouvy v případě nespokojenosti zašlete elektronickou formou na podpora@hawaiiclub.cz s prohlášením, že od smlouvy odstupujete a s přiložením kopie faktury/daňového dokladu a data nákupu.
- Peníze Vám budou vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy, a to do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy a zaslaného potvrzení o přijetí opravného daňového dokladu na naši emailovou adresu. Po obdržení žádosti dojde automaticky k deaktivaci Vašeho přístupu k produktu.
Při objednání on-line programů a e-booků
Žádosti o odstoupení od smlouvy po skončení garanční lhůty není prodávající povinen přijmout. Odstoupení je možno provést elektronickou formou na e-mail podpora@hawaiiclub.cz, s prohlášením, že od smlouvy odstupuje, s přiložením kopie faktury/daňového dokladu a s uvedením bankovního účtu, na který chce kupující zaslat zpět peníze.
Kupujícímu bude zaslán dobropis s částkou odpovídající kupní ceně on-line programu či kurzu. Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy. Částka bude vrácena zpět bankovním převodem. Po odstoupení od smlouvy bude znemožněn přístup do členské sekce placeného on-line programu či kurzu a kupující nebude mít právo na získání a využití bonusů zakoupených spolu s online programem či kurzem.
Způsob a varianty, jak garance využít, jsou vždy specifikovány na příslušné webové stránce projektu www.hawaiiclub.cz. Jsou rovněž uvedeny v obchodních podmínkách, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, jenž je uzavřena vyplněním a odesláním objednávky. Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od sdělení žádosti o využití garance. Částka bude vrácena zpět bankovním převodem a to na účet, který kupující sdělí v momentě, kdy garance využívá.
XII. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
- Všechny produkty a služby Masters Production s. r. o. pro vzdělávací a informační účely v leadershipu a osobního rozvoje. Informace, které zprostředkováváme jsou pouze návody a doporučení Master Production s. r. o. není jakkoliv odpovědna za Váš úspěch či neúspěch při jejich aplikaci v praxi, za Vaše pocity, zdravotní stav a stavy, které můžete prožívat. Po celou dobu trvání seminářů i on-line produktů jste plně svéprávní a plně zodpovědní za své jednání, chování a své rozhodování. Váš úspěch je odvislý od řady dalších faktorů, které nemůžeme ovlivnit, jako např. Vašich dovedností, možností, znalostí, schopností, obětavosti, situace na trhu, obchodních znalostí, zdravotního stavu apod.
- V případě vzdělávacích produktů v oblasti leadershipu a osobního rozvoje bychom Vás rádi upozornili na fakt, že v průběhu seminářů i on-line programů můžete být vystaveni fyzickému, psychickému či emocionálnímu zatížení, a je plně na Vaší zodpovědnosti a rozhodnutí, zda navrhovaná cvičení či úkoly podstoupíte či nikoliv. Účast na seminářích i v on-line programech osobního rozvoje je určena zdravým svébytným lidem, kteří mají zájem o osobní růst a kteří netrpí žádnou duševní či mentální poruchou.
- Rádi bychom Vás upozornili, že informace obsažené v našich produktech nemohou nahradit individuální konzultaci kvalifikovaného odborníka. Rovněž nemohou nahradit lékařskou či psychoterapeutickou péči. Produkty mohou obsahovat informace o produktech a službách třetích osob a i tyto informace jsou pouze doporučením a vyjádřením názoru k dané problematice.
XIII. OCHRANA ÚDAJŮ
Prodávající Masters Production s. r. o. se zavazuje plně respektovat důvěrný charakter osobních a firemních dat kupujícího, která jsou zabezpečena proti neautorizovanému přístupu a chráněna proti zneužití. Údaje, které zadáváte v přihlášce, jsou nezbytné pro identifikaci kupujícího. Jsou použity k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci bezhotovostních plateb a pro komunikaci s kupujícím. Detailní osobní data i údaje o nákupech kupujícího jsou ukládány v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytovány třetím stranám.
- Data jsou zabezpečena a chráněna proti zneužití. Používáme je k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci Vašich bezhotovostních plateb a pro komunikaci s Vámi, tedy veškeré zákaznické administrativy a rovněž k marketingovým účelům. Tato data jsou ukládána v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytována třetím stranám.
- Na požádání Vám společnost Masters Production, s.r.o. podle možnosti obratem a písemně oznámí, zda a jaké osobní údaje má o Vás zaznamenané. Pokud by navzdory našim snahám o správnost údajů a aktuálnost byly zaznamenány nesprávné informace, na požádání je opravíme. Pokud máte otázky týkající se zpracování Vašich osobních údajů, můžete je směřovat na podpora@hawaiiclub.cz, kde Vám jsme k dispozici nejen v případě žádosti o informace, ale i v případě podnětů nebo stížností. Naši spolupracovníci jsou vázáni mlčenlivostí.
- Získávání a zpracovávání osobních údajů
Když navštívíte naše webové stránky, zaznamenají naše webové servery standardním způsobem IP adresu, která vám byla přidělená poskytovatelem internetových služeb, webovou stránku, z které nás navštívíte, webové stránky, které u nás navštívíte, a také datum a délku návštěvy. Osobní údaje se zaznamenají jen tehdy, když nám je poskytnete z vlastní vůle, například v rámci registrace, anket, vypsání cen nebo na realizaci smlouvy. Postoupení osobních údajů státním zařízením a úřadům následuje jen v rámci závazných právních předpisů. Naši spolupracovníci, agentury a obchodníci jsou z naší strany vázáni diskrétností. - Možnost odhlášení
Chceme Vaše údaje použít k tomu, abychom vás mohli informovat o našich produktech a službách, případně zjistit váš názor na ně. Účast na takovýchto akcích je samozřejmě dobrovolná. Pokud byste s nimi nesouhlasili, můžete nám to kdykoliv oznámit, abychom mohli údaje podle toho zablokovat. V případě emailové komunikace se z odběru můžete kdykoliv odhlásit s pomocí odhlašovacího odkazu uvedeného v patičce každého emailu. - Souhlas se zpracováním osobních údajů
Vyplněním prodejního formuláře zákazník souhlasí se zařazením jím vyplněných osobních údajů do databáze Masters Production s. r. o., se sídlem Štramberská 435, 742 58 Příbor, IČO: 05688442, jakožto správce, a s jejich následným zpracováním prostřednictvím pro marketingové účely a obchodní sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb., a to na dobu do odvolání souhlasu. -
Recenze na služby a produkty
Na webových stránkách www.hawaiiclub.cz jsou zveřejněny vybrané recenze našich zákazníků. Tyto recenze jsou získané přímo od zákazníků prostřednictvím sociálních sítí, e-mailového kontaktu či osobně. Přijímány jsou pouze ověřené recenze z e-mailových kontaktů platných zákazníků či osobního kontaktu. V případě recenzí skrze sociální sítě probíhá následné ověření s daným zákazníkem e-mailem či skrze sociální sítě.
Na dané stránce zveřejňujeme vybrané recenze, které jsme subjektivně vyhodnotili jako nejrelevantnější vzhledem k nabízenému produktu či službě a slouží pro lepší představu potenciálních zákazníků o produktu či službě.
Zároveň zákazník uděluje souhlas s tím, aby mu prodávající zasílal informace o připravovaných akcích a nabídce svých obchodních partnerů.
XIV. COOKIES
Stránky www.hawaiiclub.cz používá cookies k tomu, abychom mohli sledovat preference návštěvníků a podle toho optimálně vytvářet webové stránky. Cookies jsou malé “soubory”, které se uloží na Váš pevný disk. To vede k usnadnění navigace a zajištění vysoké míry uživatelského komfortu webové stránky. Cookies se mohou využívat ke zjištění, zda jste už ze svého počítače navštívili naše stránky. Identifikuje se pouze cookie na Vašem počítači.
Používání cookies můžete deaktivovat ve Vašem internetovém prohlížeči.
XV. SOUTĚŽE
Obecná ustanovení
1) Soutěž pořádá Masters Production s.r.o. se sídlem Štramberská 435, Příbor, IČO: 05688442, (dále jen „organizátor“).
2) Účastníkem soutěže se stává každý účastník, který akceptuje pravidla soutěže, splňuje tyto podmínky a zašle prostřednictvím komentáře na Facebooku odpověď na soutěžní otázku. Vstupem do soutěže se všichni účastníci zavazují dodržovat i její pravidla.
3) Soutěže se může zúčastnit každá fyzická osoba starší 18 let s doručovací adresou na území České republiky. Z účasti v soutěži jsou vyloučeni zaměstnanci organizátora a osoby jim blízké. V případě, že se výhercem stane osoba, která je zaměstnancem společnosti, nebo osoba jim blízká, výhra nebude předána. Stejně tak výhra nebude předána v případě, že organizátor zjistí nebo bude mít oprávněné podezření na spáchání podvodného nebo nekalého jednání ze strany některého z účastníků či jiné osoby, která dopomohla danému účastníkovi k získání výhry. Taková výhra nebude předána a propadá ve prospěch organizátora soutěže.
4) Soutěžící se může zapojit do soutěže pouze jednou, přičemž identifikátorem soutěžícího je jeho osobní facebookový profil. Vyhrát v soutěži tak může také pouze jednou.
5) Organizátor si vyhrazuje právo vyloučit ze soutěže odpovědi vulgární, zesměšňující, rasistické nebo jiným způsobem urážlivé, a to bez jakékoliv náhrady a bez povinnosti uvádět důvody takového rozhodnutí.
6) Organizátor soutěže si vyhrazuje právo ve sporných případech rozhodnout s konečnou platností dle vlastního uvážení.
7) Pravidla soutěže respektují pravidla Facebooku. Soutěže nejsou žádným způsobem provozovány, sponzorovány nebo spojeny se společností Facebook a tato společnost za jejich průběh nijak neodpovídá. Informace poskytnuté v rámci soutěží nebudou této společnosti nijak zpřístupněny. Všechny dotazy, komentáře nebo stížnosti ohledně soutěží musí být adresovány organizátorovi, nikoliv společnosti Facebook.
8) Každý účastník soutěže je povinen se seznámit s těmito pravidly, která se pro něj účastí v soutěži stávají závaznými. Organizátor soutěže je oprávněn soutěž kdykoli změnit, zkrátit, prodloužit, zrušit či upravit její pravidla, vyžadují-li si to okolnosti konání soutěže. V případě, že dojde ke změnám v podmínkách a pravidlech soutěže, bude to učiněno písemně, formou dodatku k těmto pravidlům, a zveřejněno na facebookové stránce organizátora.
Osobnostní práva a ochrana osobních údajů
1) Účastník soutěže poskytuje vložením komentáře jako odpovědi na soutěžní otázku organizátorovi výslovný souhlas s tím, aby organizátor soutěže zpracoval jím poskytnuté osobní údaje (jméno, příjmení, facebookové jméno a případně doručovací adresa) ve své marketingové databázi a databázích všech zpracovatelů této databáze za účelem nabízení obchodu a služeb. Údaje budou uloženy a zpracovány organizátorem po dobu nezbytně nutnou vzhledem k účelu zpracování, nejdéle však do doby odvolání souhlasu.
2) Organizátor soutěže tímto informuje každého účastníka soutěže, který poskytl v soutěži svoje osobní údaje ke zpracování dle předchozího odstavce, o jeho právech vyplývajících ze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění (dále jen „zákon“), tj. zejména o tom, že poskytnutí těchto údajů je dobrovolné, že účastník má právo přístupu k nim a že má právo při porušení zákona se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o zajištění nápravy, jakož i o dalších právech vyplývajících z §§ 11 a 21 tohoto zákona. Souhlas ke zpracování údajů může být za podmínek zákona kdykoliv odvolán.
3) Účastníci soutěže výslovně souhlasí s tím, že organizátor soutěže je oprávněn užít v souladu s ust. § 77 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., v platném znění, občanského zákoníku, bezplatně jimi uvedené jméno , příjmení a daný soutěžní komentář v marketingové komunikaci organizátora v souvislosti s touto soutěží a jeho výrobků s tím, že mohou být pořizovány a zveřejňovány výše uvedeným způsobem i zvukové a obrazové záznamy účastníků soutěže (zejména výherce v souvislosti s čerpáním výhry), a to po dobu 5 let od ukončení soutěže.
Mechanismus soutěže
1) Přesný termín soutěže naleznete na Facebookové stránce Hawaii Club, tuto stránku lze nalézt na adrese https://www.facebook.com/hawaiiclub.cz, nebo na webu Hawaii Club, www.hawaiiclub.cz
2) Ze všech odpovědí, které byly účastníky vloženy jako komentáře v příslušném období, vylosuje organizátor výherce nejpozději do 7 dnů od skončení soutěže. Vyhlášení proběhne ve Facebookové skupině Hawaii Club, kterou lze nalézt na adrese: https://www.facebook.com/groups/clubhawaii
Výhry a jejich předání
1) Výhrou v soutěži je předmět stanovený při ohlášení soutěže.
2) Výherce bude informován o výhře ve FB skupině Hawaii Club.
3) Zároveň odešle organizátor vítězům soukromou zprávu s informací o výhře.
4) Účastník je povinen do 7 dnů doručit organizátorovi odpověď na předmětnou informační zprávu o výhře, ve které je zároveň povinen uvést své celé jméno a platnou doručovací poštovní adresu v České republice, na kterou mu bude zaslána výhra. Organizátor odešle výhru na tuto adresu do 30 dnů po dodání potřebných kontaktních údajů výherci.
5) Výhry budou výhercům zaslány poštou na výhercem uvedenou poštovní adresu v České republice.
6) V případě, že se některou z výher nepodaří doručit, předat, přidělit konkrétnímu výherci, bez zavinění na straně organizátora či výherce nezašle ve stanovené lhůtě svou odpověď s uvedením celého jména a doručovací adresy, propadá tato výhra organizátorovi soutěže.
7) Organizátor nenese odpovědnost za nedoručení výher, za jejich poškození, zpoždění či ztrátu během přepravy.
8) Výhry nejsou soudně vymahatelné.
9) Výsledky soutěže jsou konečné bez možnosti odvolání. Výhry v soutěži představují dobrovolné jednostranné plnění organizátora, ke kterému by jinak nebyl povinen, nelze výhry v soutěži ani účast v soutěži vymáhat právní cestou, ani nelze po organizátorovi či osobách, se kterými organizátor při zajištění a organizaci soutěže spolupracuje, požadovat či vymáhat alternativní plnění. Výhry nelze vyplatit alternativně v hotovosti, ani vyměňovat za jiné nepeněžité plnění. Reklamace výher je vyloučena.
10) Organizátor nenese jakoukoliv odpovědnost za případné škody způsobené účastníkům s účastí v soutěži či s užíváním výher.
XVI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách prodávajícího specifikovaných v bodě 1.2.
2. Stížnosti a připomínky Spotřebitele, které se týkají smluvního vztahu uzavřeného mezi prodávajícím a kupujícím vyřizuje prodávající, stížnosti může Spotřebitel uplatnit na adrese podpora@hawaiiclub.cz. Pokud je stížnost svým obsahem reklamací, bude stížnost vyřízena jako reklamace. Spotřebitelé se se svými stížnostmi mohou obracet rovněž na orgány dohledu a státního dozoru, Českou obchodní inspekci či Úřad pro ochranu osobních údajů.
3. Veškeré právní spory vzniklé v souvislosti s kupní smlouvou budou řešeny v občanském soudním řízení obecnými soudy České republiky.
4. Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
5. Prodávající si vyhrazuje právo u vybraných produktů upravit další práva a povinnosti smluvních stran nad rámec těchto obchodních podmínek. Tato pravidla budou vždy uvedena na webových stránkách příslušného produktu a mají přednost před ustanoveními OP.
6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována společností v elektronické podobě a není veřejně přístupná.
7. Tyto VOP jsou účinné od 1. 1. 2022.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datu nákupu.